August 17, 2011

California Girls, We're Unforgettable











It's nice to be reminded of how much fun it is to be a girl. Last week, a group of us donned our rainbow colored bobs and sequence tops, and sang our little hearts out at the Katy Perry California Dreamin' concert. The best part of the night? Being upgraded from our $15 dollar seats in the very back, to the very front row, just for "being cute". Damn it feels good to be a gangsta!

P.S. Has anyone seen Katy live yet? She's freaken' awesome! Katy, if you're reading this, I think we can very well become best friends. Just sayin..

Follow In Love with San Diego

Follow inlovewsandiego on Twitter

natasha

8 comments:

@jackiegiardina said...

I went to The California Dreams tour when it was in NY in June and it was AMAZINGGGGG!!! I did not sit front row but I think no matter where you sat it was awesome! You guys looks awesome you deserved to be upgraded!!
Lucky YOU!! super jealous!

xo Jackie
http://livingaftermidnite.blogspot.com

Kinsey Michaels said...

nooo way that's amazing that you girls got upgraded!!! it looks like you had the best view! how fun to throw on colorful wigs & go all out! i love it!

Trips & Treasures said...

haha always cool to get upgraded !!

thanks for your comment :)

www.tripsandtreasures.blogspot.com
new post : fall nailpolish + a day in Ghent-Belgium

Olivia.Dee said...

I wanted so badly to make it to this tour but missed out. All the pictures I see look like quite the fun show!

Tamra {walkswithBella} said...

Y'all are so much fun!! We did that same thing for one of my girl friends bachelorette parties. So awesome they moved you to the front, so gangsta!

Brigita said...

Fun times! Isn't is great to upgrade just because you are fun? GREAT!!
By the way, bobs suit you all!!

Thanks for your kind comment (:
Come see me again, I have something new for you!
http://lostinpattern.blogspot.com/
xx Brigita

El said...

Wow! It looks like you had tons of fun! You all look so cute wearing the rainbow colored bobs :)

classy & fabulous

xo

Kristen said...

Omg so freakin awesome! Soooo lucky! Hoping to catch her in November when she comes back to Staples.